mal Asien


Salam & hi semua..
Petang tadi dok godek2 mouse kat youtube singgah sebentar kat channel Leyparkdotcom1. Terasa nak layan cite melayu..kut2 cite ombak rindu dah kua..dengar cite macam best..malangnya belum release lagi..So layanlah kejap slot akasia Tentang Dhia kui3...

Watak mak mertua si Dhia nie memang jahat & geliga dengan taktik2 busuk..Syabas kepada pelakon tersebut kerana berjaya watak dengan cemerlang..Yela kalo x manekan penonton yang tengok boleh emo kan..Nie aku petik sikit komen2 kat youtube:
  • adoi mmg emo btl tgk episod nie... bila ku salmi tu nak dpt pembalasan... dah la dhia tu tinggal sebatang kara.. si Zikir pulak curiga dan terima bulat2 cakap mami dia... bengang btl la..
  • geram tul tengok ku salmi ni. bila la antu raya nk mkn ku salmi ni? grrrr
  • sy tgk ulang-2 scene dlm keta tu..puas hti bla dhia lwn ku salmy blk..
  • ku salmiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....tg­gu kauuuuuu...aku cari kau,geram nyerrrrrrrrrrr
  • punya aku emo tengok citer...macam macm perkataan kuar dari mulut aku malm takdi
Mula2 geram sebab menghayati watak ku Salmi a.k.a mak mertua Dhia pastu baca komen korang tergelak aku sorang2 hoho..Ok lepas da layan cite melayu perut mula minta diisi..Housemate ajak makan kat kedai Korea namanya Asia Food Ichi.

Aku order nasi putih + Ikan
Fischfilet mit chinesicher Barbecuesoße
Housemate pula order nasi putih + Udang

Krabben nach Gong Bao Art
Sambal kedai Ichi ni sedap & pedas juga..rasa ala2 masakan melayu..habis sepiring kecil aku minta topup lagi hehe

Sambal
Salat dier paling aku suka..Cukup masam manis masin..super leckar..
Seetang Salad
So hari ini lengkaplah serba sedikit hari Asia untuk diriku. Layan cite Melayu pastu makan kat restoren Asia. Cukup dulu buat kali ini. Chau Shin Chi...

No Response to "mal Asien"

Post a Comment

 

Visitors

Copyright © 2009 süßkartoffeln All rights reserved.